پایگاه اطلاع رسانی انجمن محیط زیست شهرضا
پایگاه اطلاع رسانی انجمن محیط زیست شهرضا
پرچم

          ارسال به دوست           پرینت             بازگشت  
656

1396/9/20

2018

مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهرضا برگزار گردید

مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهرضا برگزار گردید
Sadegh,Ba, [۱۰.۱۲.۱۷ ۱۵:۳۷]
مراسم روز دانشجو در دانشگاه شهرضا برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شهرضا؛ مراسم روز دانشجو و تجلیل از فعالان فرهنگی ورزشی و رتبه های برتر دانشجویی صبح روز سه شنبه 14 آذر ماه در تالار سرو اداره فرهنگ و ارشاد شهرضا برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم دکتر جنتی مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه ضمن تبریک روز دانشجو گفت: باید فرصتی را فراهم کنیم تا دانشجویان امکان بیان نظرات و عقاید خود را داشته باشند، باید به دانشجو بها داده شود تا با ایجاد حس اعتماد به نفس در آنها افکار و اندیشه‌هایشان بارور شود.
دکتر جنتی عنوان کرد: در حال حاضر بسیج دانشجویی تنها تشکل دارای مجوز دانشگاه شهرضا بوده و بیش از یک سال است که برای اخذ مجوز انجمن اسلامی دانشگاه نیز اقدام شده که احتمالا تا پایان ترم نخست تحصیلی به نتیجه خواهد رسید.
 وی گفت: این دانشگاه در حال حاضر دارای نشریه دانشجویی مداد و خبرنامه IEEE است و مجوزهای نشریه بسیج دانشجویی و نشریه اجتماعی سیاسی «آوای فردا» اخذ شده که به زودی چاپ و نشر آنها آغاز خواهد شد.
 مدیرفرهنگی اجتماعی دانشگاه بیان کرد: از ۲ سال قبل تلاش شده است تا با تشکیل اتاق فکر یا شورای فرهنگی از ظرفیت دانشجویان فعال در بخشهای مختلف اجتماعی و دانشجویی استفاده شود.
 دکتر جنتی تأکید کرد: باید به تشکلهای دانشجویی بیشتر بها دهیم تا به این وسیله اعتماد به نفس دانشجویان بیشتر شده و استقلال عمل آنها افزایش یابد.
در ادامه دکتر کاظمپور مشاور رئیس دانشگاه با اشاره به وقایع 16 آذر 1332  افزود : 16 آذر مشخص میکند که دانشجویان امید اینده کشورهستند.
وی با بیان اینکه توسعه یک فرایند است گفت : وقتی توسعه کشوری به نتیجه می رسد که  که توسعه فرهنگی انجام شده باشد
مشاور رئیس دانشگاه گفت : با توجه به اینکه کشور ایران فرهنگ غنی دارد می بایست در برنامه ها ابتدا فرهنگ سازی بشود و این درسی است که باید از 16 آذر بگیریم.
دکتر کاظمپور اذعان کرد : گرامیداشت ۱۶ آذر همیشه یاد آور مسؤلیت های دانشگاه ها و بویژه دانشجویان است
وی ازجمله مسئولیت های دانشگاهیان را توجه ویژه به سرمایه‌های انسانی دانست و افزود : که دانشجویان با هوش، ذکاوت و هوشیاری خود می‌توانند دست به نوآوری زده و مهارت‌های خلاقانه‌ای را در راستای بهبود هر چه بهتر شرایط جامعه‌ی خود به منصه‌ی ظهور رسانند.
مشاور رئیس دانشگاه دومین مسئولیت دانشگاهیان را شناخت فرصت ها و تهدید ها در همه زمینه های سیاسی ِ فرهنگی ِاجتماعی ِاقتصادی و عمرانی  دانست .
وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری مفهوم جدیدی است که دانشگاهها با آن مواجه شده اند افزود: امروزه دانشگاه‌ها سه وظیفه‌ی اصلی آموزش، پژوهش و خدمت‌رسانی به جامعه را برعهده دارند و آن‌چه که زیرمجموعه‌ی این سه وظیفه قرار می‌گیرد؛ از جمله برنامه‌های آموزشی مداوم و ارتقای مهارت‌ها و توانایی‌ها نیز از جمله‌ی دیگر وظایف دانشگاه‌ها است .

تجلیل از فعالان فرهنگی و ورزشی و رتبه های برتر دانشگاه از جمله برنامه های 16 آذر امسال دانشگاه شهرضا بود.
 
 

 

 
آمار سایت :
کاربران آنلاین :
3
بازدید های امروز :
277
کل بازدید ها :
112,837
بیشترین بازدید :
1,330
مشاهدات امروز :
476
کل مشاهدات :
5,465,095
بیشترین مشاهده :
73,755